BizBlog

Sunday, May 23, 2010

demam FIFA melanda diri ku....

xsbr rsonyr detik 11 jun nie....
smalam aku mimpi england juara fifa..tkjut beruk aku lam mimpi 2..
ENGLAND dh lame x leh mnang piala 2 tibo2 2010 dpt kt ENGLAND...
bnyk gop team yg aku mimpi...
PORTUGAL kaloh kt suku akhir xsilap aku...sayam r,aku minat kt cristiano ronaldo tpi team dio kaloh nk wat lagu mno ag...
seingat aku,mso final 2 england lawan ngan argentina n argentina kaloh....
seingt aku team ESPANYOL or lbih d'knali ngan SEPANYOL kaloh kt separuh akhir...
tpi xthu r btol ko dop blako tusss...
semo 2 hnyo mimpi jah....
tapi thn nie aku target argentina akan mnang piala dunia 2010....
AKU SOKONG ARGENTINA~~~
makan bola,tido bola,mandi bola,minum bola,beli bola,jual bola,pinjam bola,maen bola,tngk bola,titi bola,basuh boal,naek bola, n HIDUP BOLA!!!!!!!!

No comments:

Post a Comment