BizBlog

Friday, April 9, 2010

esok ad projek..

esok aku di jemput sbgai tetamu VVIP ke majlis pertemuan semula budak2 form 5 2009 SMKANI
..yg paling best!!!aku n adib yg kerat n besih2 serta mengaul ramuan ayam yg bakal di bakar esop ,ebon adib wat ramuan 2...
bau sdap dh sdap..bau melambang kn rasa kpd mknan trsbut..(falsafah ciptaan sendry)..
seramai 25 org gop r yg bakal g 2..dgr2 kato laaaa
...esop aku g nga sapo xthu...mgkin nga adib or radi...
ingt nk bwok keto sndri tpi impossible papa aku nk bagi selagi ad lesen P kt dpn mata die 2...
papew pon..
esop aku nk hepi2...
klu ad chance ingt nk ejas r awek yg join party 2 wat jdi gewe slagi msih single nih..
hahahaa
klu ad yg berkenan laaa
klu bertepuk sblah tngn pn xjadi gok..so kno r maen ayt skit..
hahahahaa

No comments:

Post a Comment