BizBlog

Monday, April 19, 2010

i'm in gay mood right now!!!!!


pkul 8.45 tadi aku call kt IM besut cz aku nk tnyo lesen aku siap dop ag...
harapan aku ternyata mnjadi realiti...
mksdnyr..LESEN P KETO n MOTOR AKU SIAP DH!!!!!
dgn seberapa pantas aku g mndi pas 2 ata komen kt muiz 2,3 baris..
aku pn capai kunci keto DW 133 n trus drive kew IM 2.....
dngn smangat yg berkobar2,n sifat xsbr2 yg semula jadi lam diri aku 2 makin kemuncak...
lam on da way aku jalan nk msuk kt pjbat dio 2....
tiba2 ad satu suara mnyebut nmo aku....
dgn secara kanja(terkejut laa) aku paling kt sblh kanan aku trlihat satu makhluk yg dtng dri ane xthu tnmpa berisalam trlbih dahulu kt aku...
aku pn mnghampiri dio lalu shake hand nga dio...
dlm hati aku nk blah g2 jah,tpi nk wat guano nsib baek aku nie peramoh org nyr..hak4
dk kecek 4,5 patoh pah 2 aku kto aku ad kijo nk settle lu...
dgn cpt aku beradar dri s2..aku msuk lam pjb 2 trus aku g kt kerani 2...
aku bg namo n no ic aku lam bbrpaew second jew dio jupo dh lesen aku...
dgn hati bngga aku,drive keter 2 n balik dumoh...
aku amk gmbr lesen aku 2 ngan web cam aku n msuk lam FB..hahaha

hepi giler...

No comments:

Post a Comment