BizBlog

Wednesday, April 7, 2010

oyeahh!!...oyeah...!!!oyeaaahhhh!!!.....

ari nie mmg best giler...
nk thu bkpo???!!!
sbb aku dh lulus nga JPJ..!!!!
wat skrng nih aku adlh pemegang sah kpda lesen motokar yakin lesen klass D....
aku aser hepi sengsangat...
dh lme aku nk ad lesen keter....
so pas nie aku bleh r bwak keter g ane2....
tpi law jln raya kno ikut gok....
lesen aku 2 dijangka siap pada minggu dpn or 2 minggu dpan....
xsbr aku nk pgg lesen 2..!!!
LESEN P motorbeskal dijangka pada 13.april.2010....
mitok2 laa aku lpas lesen mtor 2....
DOA kn aku pass ngan JPJ bg lesen mtor lak wokehy....
orait...chow...
ooooppppsssssss3....
last but not least...
ai sabtu nih aku di jemput sebagai tetamu VVIP ...
lam majlis reunion budax2 skolah SMKANI form 5 2009...
walaupon aku bkn skolah kt situ tpi aku ad ramai kengkawan yg sekolah kat situ..
maklum laa aku nie friendly....kn3
majlis yg xrasmi 2 akn dia ada kn di pantai bukit keluang....
ssoooo stkt nie jew lah aku update blog nih...
roger n out..!!!!ttttuuuuutttttt

No comments:

Post a Comment