BizBlog

Saturday, April 10, 2010

reunion dah abiss.....

hk dk berkepit 2 bkn gmbr aku...gmbr aku hk pakai baju kaler meroh uuhhh..ore dop smak blah mno...papew pon 2 r aku...rambut style baru 2

akhir nya hasrat nk bersama ngan budax2 EX-smkani jadi ugop...
n yg paling xthanyor aku yg jadi tetamu VVIP tpi aku laa yg keno wat idup api mso nk bakar ayam....
lpas idup api 2 aku laa plop hk kno bakar ayam 2...
VVIP ape kejadah nyor....
semo nih adib laa pnyo pasal g bg thu kelebihan n ketereran aku lam menghidup kn api nih...
spoil2...
tapi aku xkisah pon...
yg pasti aku hepi go lucky....
n spoting......(KOYA)
dpt gop thu gane perangai sep2 SMKANI nie gno...
kbnyakkaan yg ad sakni friendly gop..
nsib baek aku nie jenis friendly gop....
org yg aku xpnh jumpe n xknal aku bleh ktawa n ckp sme2....
nie laa org kato mengeratkn silaturrahhim sesama manusia....
dan yg paling best...
makin bertambah lah kengkawan aku...
n yg xbest skit...aku xdpt pn no pmpuan sakni!!!sorng pn xdpt...ishk3...
xdew jodoh ag laa 2....
mksdnyer aku kne still single ag laaa....
biar r..nk wat gane...
kite dop encem...
jeles gop tngk adib,fazrul,radi,pehe n yg laen2 leh brtmu ngan pasangan dio org...
sabo jew laaaa.....
urrmmm...aku xdop modal nk tlis dh nie
stkt nie jew laa aku tlis op...laen kali flop....bye...roger n out
salam satu malaysia

No comments:

Post a Comment